MVM315 بهترین خودرو سال 2012 در شیلی
 

 اخیرا ، مجله bildo معتبرترین نشریه خودرویی در کشور شیلی " برترین خودروی سال 2012 شیلی" را معرفی کرد. در نتیجه مدل chery fulwin (mvm315) که عملکرد بهتری را نسبت به خودروهای رقیب به نمایش گذاشته است ، با اکثریت قریب به اتفاق آرا به عنوان محبوب ترین مدل سال 2012 در میان مصرف کنندگان شیلی انتخاب شد.

mvm315 ترکیبی از طراحی مدرن و راحتی را در بر دارد و از زمان ورود به بازار شیلی مورد توجه و استقبال چشمگیر شیلیایی ها قرار گرفته است و 2000 دستگاه از این خودرو در زمان کوتاهی به فروش رسیده است. این جایزه بدون شک نشان دهنده ی محبوبیت 
ویژه این خودرو به دلیل اقتصادی بودن و عملکرد آن در شیلی می باشد.

mvm315 توسط متخصصین برتر ایتالیایی و با الهام از طبیعت طراحی شده است به ویژه نمای v شکل جلوی خودرو که از چهره نهنگ الهام گرفته شده و طراحی مدرن و پویایی را در این خودرو به نمایش گذاشته است . این خودرو مجهز به موتور 1.5 لیتری acteo می باشد که در میان "10 موتور برتر چین" قرار دارد. mvm315 با 2527 mm فاصله بین دو محور،  فضایی بسیار بزرگ ، ( 450-1000  لیتری) و ترکیبی را در این خودرو هاچ بک به وجود آورده است . در عین حال 43 دسیبل صدای غیر فعال در خودرو که منطبق با استاندارد های جهانی می باشد ، موجب می شود تا راحتی و آرامش را در طول سفر با این خودرو تجربه کنید.mvm315 ترکیبی از فضای اسپرت و ویژگی های خانوادگی است و با به حداکثر رساندن عملکرد های مورد نیاز خانواده ها در خودرو، تجربه ی لذت بخشی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. به دنبال تمام ویژگی های اشاره شده وایمنی و مدرن بودن این خودرو mvm315 مورد تحسین مصرف کنندگان شیلیایی قرار گرفته است.

 

کارخانه خودروسازی چری چین که تولید کننده mvm315 می باشد این محصول را با مطابق با تقاضای بازار ایران تغییر داده است و در سال جاری وارد بازار ایران شده است . در پی عملکرد خوب، طراحی مدرن و کم مصرف بودن mvm315 و همچنین فضای داخلی جادار این خودرو همراه با قیمتی مناسب  mvm315 در مدت زمان کوتاهی در این کشور نیز مورد توجه و استقبال مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفته است . 
همچنین، پس از موفقیت بزرگ و تاریخی کاروان ورشی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن و کسب 12 مدال رنگارنگ، شرکت
صنایع خودروسازی مدیران در شهریور ماه سال جاری طی مراسم باشکوهی و با حضور مقامات عالی ورزش کشور و تمامی رزشکاران 
و مدال آوران و پیشکسوتان خوشنام المپیک های پیشین با اهدای جوایزی ویزه از مدال آوران المپیک تقدی و قدردانی نمود. در این مراسم مدال آوران طلائی المپیک 2012 آقایان حمید سوریان، بهداد سلیمی، امید نوروزی و قاسم رضائی و خودروی mvm315 را از شرکت 
مدیران خودرو دریافت کردند  و از آن پس این خودرو به عنوان  "خودرو قهرمان" در کشور شناخته شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1849
بازدید دیروز : 1288
بازدید هفته : 3319
بازدید ماه : 3137
بازدید کل : 465961
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2